fbpx

Inga

Esu vedančioji Jogos akademijos mokytoja. Savo užsiėmimus ir mokymus vedu fiziniu, energiniu ir dvasiniu lygmenimis. Šalia praktinių užsiėmimų, konsultuoju, mokau jogos filosofijos, kurią apibūdinčiau kaip sielovados praktika.

Kuriu autorines jogos technikas ir mokymus, kurie yra puikiai pritaikomi šiuolaikiniam žmogui pagal jo galimybes ir poreikius. Tai veikli teorija ir praktika, todėl žmogus pasiekia optimalų rezultatą.

Mano vedami užsiėmimai sudaryti iš paprastų, visiems prieinamų pratimų, kurie turi nepaprastą, gilų poveikį žmogaus kūnui, protui ir dvasiai.

Galiu padėti esant šioms fizinėms problemoms:

  • Autoimuniniai, psichosomatiniai sutrikimai, lėtiniai susirgimai.

Galiu padėti spręsti šiuos emocinius ir dvasinius skausmo taškus:

  • Savo gyvenimo plano nesuvokimas
  • Fizinė, emocinė ir dvasinė laikysena

Aš esu Inga Išvari. Šita istorija prasidėjo, kai man buvo 7 metai, tuomet pradėjau lankyti plaukimą. Suėjus 16 metų – povandeninį sportą, o vėliau kultūrizmą.

Per šiuos ilgus treniruočių ir varžybų metus mane lydėjo nuostabūs treneriai – mokytojai. Tai tikros asmenybės, kurios suformavo mane, kaip būsimą kūno kultūros specialistę. Baigusi mokyklą, įstojau į Lietuvos sporto universitetą, kuriame studijavau pedagogikos fakultete. Kadangi man rūpėjo ne tiek sportas, kiek savęs visapusiškas ugdymas, pasitelkusi jogos praktikas lavinausi toliau. Po 5 metų pradėjau vesti jogos užsiėmimus. Jogos mokytoja esu 20 metų. Tuo pačiu esu ir Didžio Jogo Pilot Baba mokinė. Jis man suteikė jogišką vardą Išvari.

Per tą laikotarpį ne tik išugdžiau nemažai puikių jogos specialistų, kurie tapo pavyzdžiu kitiems, bet ir įsteigiau Jogos akademiją – 13 metų sėkmingai dirbantį jogos centrą. Čia dirba mano parengti sėkmingi, kvalifikuoti mokytojai, o mūsų lankytojai tampa puikiais jogos praktikais.

Mano, kaip mokytojos, išskirtinumas tame, kad sudėtingą jogos mokymą perteikiu įdomiai, paprastai, suprantamai. Padedu jogos specialistams integruoti jogos žinias į jų kasdienį gyvenimą bei ugdyti profesinį gebėjimą. Mano mokiniai įgauna, išsiugdo savybes, kurios padeda sėkmingai dirbti mylimą darbą, natūraliai, su pasitikėjimu perduoti jogos mokslą savo mokiniams. Tai pagerina visų mūsų gyvenimo kokybę ir vertę.

Lietuvos jaunių plaukimo čempionė.
Lietuvos kultūrizmo 1992-1993 m vicečempionė. 

Yra pirmojo Lietuvos jogos gimnastikos čempionato čempionė profesionalų kategorijoje. Jogos stilius – universali joga.
1994 m. baigė Lietuvos kūno kultūros instituto pedagogikos fakultetą.
Moterų sporto klube dirbo sveikatingumo mankštų ir kūno dizaino instruktore.

Nuo 2000 iki 2010 m. dirbo Kauno jogos studijoje vyr. instruktore. 

Nuo 2010 metų  savo įsteigtoje Jogos akademijoje dirba direktore ir jogos mokytoja. 

2014 m. baigė Europos Tibeto medicinos ir jogos akademiją. Suteiktas Jogos specialisto vardas.

Jogos žinių sėmėsi pas:

  • Svamis Atmaramananda, Vokietija (2003-2004 m. Šivanandos mokykla).
  • Bill Walters, JAV (2004-2005 m. Ajengaro joga).
  • Fajek Birija, Prancūzija (2004 m. Ajengaro joga).
  • Sergiej Dubinin, Latvija (2004 m. Tantra joga).
  • Darren Cane, Anglija (2005 m. Kundalini joga).
  • Andriej Siderski, Ukraina (2005 ir 2007m. Radža joga).
  • Piven (pasaulio jogos gimnastikos čempionė) ir E.Tankovskis, Ukraina (2006 m. Radža joga).
  • Viačeslav Smirnov, Ukraina (2006 m. Radža joga).
  • Viačeslav Gucaliuk, Ukraina (2006 m. Radža joga).
  • Reinhart Gammenthaler, Šveicarija 2007 m. (Brachmačarijo mokykla).
  • Leonid Garcenstein, Moldavija (2008 m. Terapinė joga).
  • Jurij Alchimovič, “Judesys, suteikiantis džiaugsmą”, 2008 m.
  • Andžela Farmer, Graikija (2011 m.)
  • Vitaliy Jur, Ukraina (2013 m. Himalajų joga). 
  • Sati Mata Dži, Ukraina (2013 m. Himalajų joga).
  • Sati Mata Dži, Ukraina (2014 m. Himalajų jogos praktika moterims).
  • Drupon Kunsang Rimpoče,Tibetas (2014 m.  Tibeto budistų Tsa Lung perdavimas).
  • Drupon Kunsang Rimpoče, Tibetas (2014 m. įšventinimas į Machamudros mokymą).
  • Pandit Uttam Prakas – R. Grislis (2014 m. Ajurvedos pagrindai).
  • Dalai Lama, Tibetas (2014 m. Širdies sutros aiškinimas).
  • Dalai Lama, Tibetas (2014 m. “37 Bodchisatvos” tekstų aiškinimas).
  • Jo Šventenybė 37 Drikung Kjabgon Četsang Rinpočė ir Nubpa Rinpočė, Tibetas (2014 m. Budistinės praktikos).
  • Arapata TeMaari Aiono, Naujoji Zelandija (2014 m. Maori genties senolė, Kundalini joga). 
  • Sati Mata Dži, Ukraina (2014 m. Psichosomatinių susirgimų terapija ir energijos tekėjimo blokų šalinimas jogos pagalba).
  • Sati Mata Dži (Ukraina) Himalajų jogos mokymai – tiesioginis žinių perdavimas 2014 m.
  • Sati Mata Dži, Ukraina (2015 m. Stipriausios Himalajų Meistrų praktikos).
  • Arapata TeMaari Aiono, Maorių genties senolė, Naujoji Zelandija, “Pabudimas” (2015 m. praktikos moterims, Kundalini joga).
  • Sati Mata Dži (Ukraina), “Gajatri Mantra – raktas į išmintį ir sėkmę gyvenime“, 2015 m.
  • Sati Mata Dži (Ukraina) Himalajų jogos mokymai – tiesioginis žinių perdavimas 2015 m.
  • Piligriminė kelionė po Indijos šventas vietas, susitikimai su šventaisiais, Guru palaiminimas. (Indija 2016 m.)
  • Sati Mata Dži (Ukraina) Himalajų jogos mokymai – tiesioginis žinių perdavimas 2017 m.
  • Piligriminė kelionė į Himalajus, susitikimai su šventaisiais. (Indija 2017 m.)
  • Sati Mata Dži (Ukraina) Himalajų jogos mokymai – Kundalini joga – tiesioginis žinių perdavimas 2018 m.
  • 2019 09 28 Mokymai “Neuroreabilitacija. Judesio valdymas.” – Albertas Skurvydas hab. biologijos mokslų daktaras.
  • 2019 “Atminties mechanizmas”
  • 2022 11 24 d. Šlapimo nelaikymas ir jo sprendimo būdai. Brigita Zachovajevienė biomedicinos mokslų daktarė.
  • 2022 06 30 d. Ar tikrai refliuksas susijęs su skrandžio rūgštingumu? Kvėpuojamosios pilvo dalies sąsajos. – Brigita Zachovajevienė biomedicinos mokslų daktarė.
  • 2022 05 08 Sati Mata seminaras “Čakrų sistema pagal planetas”.
  • 2023 05 Himalajų sidcha jogos kvėpavimo mokymas. Sati Mata

2016 – 2019 m. kartu su Himalajų jogos asociacija (Ukraina) organizavo Himalajų jogos mokytojų kursus.

2017 – 2019 m. Jogos studijos „Buddha on bike” mokytojų kursuose skaitė paskaitas:

  • Pedagogikos pradmenys. Kokios asmenybės savybės ir gebėjimai reikalingi jogos mokytojui.
  • Kodėl teorija netampa praktika.
  • Penki elementai, penkios energijos. Kaip jas vystyti ir harmonizuoti.
  • Taisyklingo kvėpavimo anatomija.