Kodėl verta praktikuoti jogą?

Kodėl turėčiau praktikuoti jogą?

Ar man tinka ši sistema?

Gal per sunku? Neįstengsiu atlikti pratimų?

Kaip vyksta jogos praktika?

Ar man skirs dėmesio užsiėmimo metu?

 

Tokie ir panašūs klausimai kyla ne vienam.

Yra daug fizinės veiklos sričių, kur galima treniruotis. Joga gali pasiūlyti tai, ko jums labiausia reikia šiuo metu: 

  • atsipalaiduoti,
  • sustiprinti raumenis,
  • atsistatyti po ligos,
  • pasiruošti nėštumui ir gimdymui,
  • sugrąžinti ar palaikyti gerą fizinę formą,
  • suvaldyti emocijas, nusiraminti ir t.t.

Didis jogos mokytojas Krišnamačarja sakė : “Ne žmogus turi taikytis prie jogos, o atvirkščiai – joga turi būti tokia, kad atitiktų kiekvieno konkretaus žmogaus poreikį“.

                      Visi sielos gelmėse žinome, kad gyvenimas turi būti prasmingas, džiaugsmingas. Žinome, kad žmogus turi būti laimingas. Visaip bandome atrasti šias būsenas, bet dažnai ieškome ne ten. Visa tai, brangieji, yra mūsų gilumoje. Mums paprasčiausiai reikia nustoti daryti tai, kas kenkia, naikina mus ir teisingai nuadotis savo brangiausiu turtu – kūnu ir siela. Tada gyvenimas neabejotinai pradės keistis, nes kiekvienu momentu mūsų pasirinkimas bus geresnis, nei anksčiau. Bet koks pasikeitimas fiziniame kūne sąlygos pasikeitimus mintyse ir emocijose.

                      Jogos praktikos metu kūnas, protas ir dvasia susijungia. Ar gali būti dar geresnis būdas atgauti pusiausvyrą?!

                      JOGA – tai grįžimas į pusiausvyrą ir jos palaikymas. Tai ne kelionė į kosmosą, ne varžybos su kaimynu, tai ne mados šauksmas, ne savivertės pakėlimas draugų tarpe, o jūsų pasirinkimas būti sveikesniais ir laimingesniais.

                      Jogos akademijoje praktikuoti pradedame sąnarių mankšta, savimasažais ar kitokia pramankšta. Tai labai svarbu, nes kūnas yra parengiamas tempimo ir jėgos pratimams.

                      Gale - praktikuojamos relaksacinės technikos. Tai svarbiausia dalis, nes tik giliai atsipalaidavus kūnui, organizme gerai vyksta savireguliacniai procesai, atsipalaiduoja nervų sistema, nurimsta protas, susitvarko emocijos. Atsipalaidavimas padeda atsistatyti gyvybinėms jėgoms.

                      Kvėpavimo pratimai – neatskiriama jogos praktikos dalis.

                      Praktikuodami grupėse būsite prižiūrimi jogos mokytojų.

                      Labai svarbu pratimus atlikti taip, kad jie  atitiktų jūsų fizinio pasirengimo lygį ir sveikatos būklę. Tuo tikslu jums bus pateikta keletas pratimo atlikimo būdų, arba patarta kaip tai reikėtų atlikti.

Jaukioje akademijos aplinkoje kiekvienas atrasite savo jogą, pasijusite pabėgę nuo pašėlusio gyvenimo ritmo, atsipūsite ir pailsėsite.

Laukiame Jūsų !

                                                   

2014 © www.jogosakademija.lt Visos teisės saugomos įstatymo.